Luis Armstrong: Çfarë mrekullie është kjo botë / shqipëroi Traboini



LUIS ARMSTRONG
4 gusht 1901 - 6 korrik 1971


Luis Armstrong dhe Grace Kelly në vitin 1956

I njohur me emër të shkurtuar  Satchmo  ose Pops,  Luis Armstrong ishte  muzikanti  më me influencë në xhazin amerikan, i njohur si trompetist dhe këngëtar lirik. Ka lindur në një familje shumë të varfër afro-amerikane në New Orleans dhe ishte nip i një skllavi. Në vitin 1920 shkon në Çikago e cila ishte qëndra e muzikës xhaz në Amerikë dhe fillon veprimtarinë muzikore. I bërë i njohur, e konsideronin trompetistin më të mirë në botë, e kërkojnë në New York  por mbas një viti kthehet sërish në Çikago. Në vitin 1930 gjendet në Los Angeles por  për shkak të vështirësive ekonomike, Amerika ishte në depresion ekonomik,  ndaj vendos të shkojë në Europë. Pas kthimit nga Europa nisin ta aktivizojnë edhe nëpër filma. Mbetet sërish rrugëve derisa në vitin 1943 që vendoset përfundimisht në New York, krijon grupin me emrin e tij dhe bën inçizime të shumta. Këngët e tij janë të përfshira në 30 filma artistikë. Punoi palodhur deri në fund të jetës,  ishte pa hyrë në të  shtatëdhjetat  kur e mbylli jetën nga një atak në zemër gjatë kohës që flinte më 6 korrik 1971. Pas vdekjes është nderuar me çmimin e madh muzikor  Grammy  për karrierë të gjatë muzikore në vitin 1972 nga Academy of Recording Arts and Sciences.


ÇARË MREKULLIE  ËSHTË KJO BOTË!

Shoh pemët blerim
Trëndafila të kuq gjithashtu.
Sodis çeljen e luleve,
E mendoj për  mua dhe ty.
Dhe mendoj me veten time,
Çfarë mrekullie është kjo botë!

Shoh qiellin e kaltër,
Dhe retë e bardha.
Shkëlqimin e ditës së bekuar,
Errësirën e natës se shenjtë.
Dhe mendoj me veten time
Çfarë mrekullie është kjo botë!

Ngjyrat e ylberit,
Aq mbresëlënëse në qiell.
Janë edhe në fytyrat,
E njerëzve në udhëtim.
Shoh miqtështrëngim duarsh
Tek thonë: "Si ja kalon?"
Ata në të vërtetë thonë:
"Unë të dua ty!".

Dëgjoj bebet që qajnë ,
tek rriten i shoh.
Ata do të mësojnë më shumë,
Sa unë kurrë s’arrita të mësoj.
Dhe mendoj me veten time,
Çfarë mrekullie është kjo botë!

Po ...
Unë mendoj me veten time,
Çfarë mrekullie është kjo botë!


Shqipëroi: Kolec Traboini